دنیای ماورا | اجنه و داستانهای ارواح

  • ۰
  • ۰



دانلود آهنگ

ترانه و شعر موزیک با من نموند شهاب رمضان

از یه عشقه کهنه خاطره دارم سرد و ماتو بی روح خیره به دیوارم
میشینم کنار فردی که دوسش ندارم
رفتو زنده بودن مثله عذابه رفتو باورم شد زندگی یه خوابه
حس میکنم امشب تمومه شهر زیر آبه
آخرین باره اینجوری عاشق میشم دل به هر کی میدم نمیمونه پیشم
مثه شمع روز به روز از عشقش آب میشم
تویه آیینه خودم رو نمیبینمو بعد اون دیگه به تمام بدبینمو
رفیق دارم بشکنم بغضه سنگینمو
با من نموند با من نموند تموم شد اون روزایه بهتر
با من نموند با من نموند تموم شد اون روزایه بهتر
با من نموند با من نموند تموم شد اون روزایه بهتر
با من نموند با من نموند تموم شد اون روزایه خوب
تکست موسیقی با من نموند شهاب رمضان
نقطه ضعفه من بود یه دله آسان فکر میکردم عشقه بینمون زیاده
کاشکی میدونستم یه عمره تکیه ام به باده
گریه کردم امشب که دلم واشه غیر ممکنه تو دلش کسی جاشه
بعد من محاله کسی رو رفیق داشته باشه
هر کاری کرد از رویه لجبازیه رفت با اونایی که واسشون بازیه
اگه بی من خوشه دله من راضیه
با من نموند با من نموند تموم شد اون روزایه خوب
با من نموند با من نموند تموم شد اون روزایه بهتر
با من نموند با من نموند تموم شد اون روزایه خوب
با من نموند با من نموند تموم شد اون روزایه بهتر
**

  • ۹۵/۰۳/۰۲
  • محمد هادی نژاد

نظرات (۱)

  • تبدیل عکس به نقاشی
  • تبدیل عکس به نقاشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی