دنیای ماورا | اجنه و داستانهای ارواح

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رازهای پنهان سئو


بهینه سازی سایت
در هر کار ی برخی از مباحث وجود دارد که در نگاه اول و در نقد اولیه دیده نمی شود و این در حالی است در نظر گرفتن آن موارد سبب پیشرفت چشـم گیری در کار مورد نظر می گردد در مبحث سئو سایت ( سئو ) هم جزئیات مختلف ی وجود دارد که در نگاه اول ارزیابی نمی شود به همین دلیل به آن رازهای پنهان سئو گفته می شود.

در ذیل به برخی از رازهای پنهان سئو ( seo سایت) اشاره می نماییم :


1)طراحی و Responsive نمودن قالب وبسایت ها جهت موبایل تبلت و … یکی از بزرگترین موارد ی است که می بایست در سئو سال 2016 به آن خیلی توجه نمود به گونه ای که به جرات می توان بیان نمود که یکی از رازهای پنهان seo در سال 2016 رعایت نمودن طراحی responsive در وبسایت ها است .
2) محتوی مهندسی محتوی به نحو مطلوب دومین موردی است که در رازهای پنهان سئودر سال 2016 بیان شد ایجاد نمودن محتوی مطلوب به قدری با اهمیت تلقی می گردد که در صورت رعایت ننمودن آن نه تنها نمی توان شاهد افزایش رتبه بود بلکه افت رتبه را نیز همراه دارد پس رعایت نمودن موارد ی نظیر ایجاد محتوی فرد پسند نه موتور جستجو پسند از عبارت با اهمیت زیاد ترین موردی است که هزاران جزئیات را در خود مخفی است .
3) در انتخاب مخاطب می بایست به صورت کاملا" دقیق کار نمایید در صورتیکه هدف مخاطب خود را با کلمات کلیدی که گزینش می نمایید علاوه بـر پیشرفت روز افزون در سئو سایت خود شاهد فروش بیشتر در محصولات خدمات خود خواهید بود .
4) معین نمودن موقعیت جغرافیایی سایت به معرفی سایت و کاربر ان نقش بسزایی درسئو وب سایت دارد پس در معین نمودن موقعیت جغرافیایی سایت می بایست از وسائل های مختلف ی استفاده نمود تا بتوان موقعیت سایت و کاربر ان آن را به موترو جستجو گزارش نمود.
5) موردی که بیش از پیش در رازهای پنهان سئو در سال 2016 بیان گردید معرفی وب سایت ها در سطح اینترنت است هر وبسایت می بایست در تمام فضای مجازی بیان شده باشد در هر سری از اینترنت به صورت کامل بیان گردیده باشد .
6) دقت در استفاده از کلمات کلیدی امر مهمی تلقی می گردد به گونه ای که مصرف از کلمات نامربوط می تواند به شدت افت رتبه زیاد ی را جهت وب سایت همراه داشته باشد پس در گزینش کلمات کلیدی می بایست زیاد توجه نمود .

ضروری به ذکر است که از سه ماه قدیم مبحث PageRank گوگل به حالت تعلیق درآمده و می توان به جرات بیان نمود که دارا بودن رتبه مطلوب در گوگــل و الکسا به تنهایی معیار ملاکseo سایت ناست فقط 10 درصد وب سایت مورد نظر را در زمینه سئو مطلوب می نماید .

  • محمد هادی نژاد